راولپنڈی میں چیئرمین جوائنٹ چیف آف سٹاف کمیٹی جنرل ندیم رضا سے ہنگری کی ڈیفنس فورسز کے کمانڈر کی ملاقات

 

وزیر خارجہ بلاول بھٹو زرداری نے جمعہ کو نوم پنہ میں 29ویں آسیان ریجنل فورم کے وزارتی اجلاس کے موقع پر جمہوریہ کوریا کے وزیر خارجہ جن پارک سے ملاقات کی۔

 دونوں وزرائے خارجہ نے پاکستان اور جمہوریہ کوریا کے درمیان تعلقات کی صورتحال کا جائزہ لیا اور دوطرفہ تعاون اور بات چیت کو مزید مضبوط بنانے پر اتفاق کیا۔  انہوں نے عالمی اور علاقائی صورتحال پر بھی تبادلہ خیال کیا اور ہم آہنگی کے شعبوں کی نشاندہی کی۔

 دونوں وزراء نے پاکستان اور جمہوریہ کوریا کے درمیان بڑھتے ہوئے اقتصادی اور ترقیاتی تعاون کا ذکر کیا۔  انہوں نے دوطرفہ تعلقات کے تمام شعبوں پر تعاون اور بات چیت کو مزید مستحکم کرنے کے عزم کا اظہار کیا۔

 بلاول بھٹو زرداری نے اس بات پر زور دیا کہ پاکستان جمہوریہ کوریا کے ساتھ اپنے تعلقات اور آسیان ریجنل فورم کے کلیدی رکن کی حیثیت سے اپنے کردار کو قدر کی نگاہ سے دیکھتا ہے۔

جبکہ دوسری طرف

 ہنگری کی ڈیفنس فورسز کے کمانڈر لیفٹیننٹ جنرل رومولس روسزین سنڈی جو پاکستان کے سرکاری دورے پر ہیں نے جمعہ کو چیئرمین جوائنٹ چیفس آف سٹاف کمیٹی جنرل ندیم رضا سے جوائنٹ سٹاف ہیڈ کوارٹرز راولپنڈی میں ملاقات کی۔

 ملاقات میں دوطرفہ دفاعی تعاون کے امور بشمول سیکورٹی، فوجی تبادلوں، تربیت اور موجودہ علاقائی ماحول پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

 ہنگری کی دفاعی افواج کے کمانڈر نے کہا کہ ان باہمی فائدہ مند بات چیت سے دو طرفہ دفاعی تعلقات مزید گہرے ہوئے ہیں، تعاون کو تقویت ملی ہے اور دونوں افواج کے درمیان باہمی مفاہمت میں اضافہ ہوا ہے۔

 چیئرمین جے سی ایس سی نے ہنگری اور پاکستان کے درمیان مضبوط اور دیرینہ دوطرفہ دفاعی تعلقات کا اعادہ کیا۔

 قبل ازیں جوائنٹ سٹاف ہیڈ کوارٹرز پہنچنے پر لیفٹیننٹ جنرل رومولس روسزین سنڈی کو پاکستان کی مسلح افواج کے چاق و چوبند دستے نے گارڈ آف آنر پیش کیا۔


Post a Comment

0 Comments